Campagnes
Werving- en selectiespecialist Ruwer: terug naar de roots
02-05-2024 - Werving- en selectiespecialist Ruwer lanceert een nieuwe online campagne. Het gaat om drie video's die focussen op interimwerk. Oftewel het uitzenden en plaatsen van ...
Lees verder »
Lees verder »
Bikeflip brengt de wereld en je kind blijdschap
02-05-2024 - De startup BikeFlip komt met de nieuwe positioneringscampagne 'Dan ga je toch flippen!', die van deze week te zien is op diverse digitale kanalen en Out-of-Home. ...
Lees verder »
Lees verder »
EuroParcs lanceert nieuwe Feyenoord-campagne
01-05-2024 - EuroParcs en Feyenoord lanceren een nieuwe zomercampagne, met Jan Boskamp in de hoofdrol. Als een vertrouwd gezicht in eerdere EuroParcs campagnes, treedt hij dit keer ...
Lees verder »
Lees verder »
Haagse Vrijheidsmaaltijden brengen de smaak van vrijheid tot leven
01-05-2024 - Op 5 mei vieren we onze vrijheid. Omdat vrijheid niet vanzelfsprekend is. We eten soep - Vrijheidssoep - het symbool van de Vrijheidsmaaltijd. De Vrijheidssoep, een ...
Lees verder »
Lees verder »
Meer campagnes
- 30-04-2024 - Fairtrade brengt eerlijk en heerlijk bij elkaar ...
- 30-04-2024 - Samsung lanceert Olympische campagne: 'Open ...
- 28-04-2024 - Statiegeld Nederland scoort met Holle Dolle ...
- 26-04-2024 - Lacoste presenteert nieuwe merkcampagne 'Play ...
- 26-04-2024 - Met Checkjelinkje is online oplichting verleden ...
- 25-04-2024 - VROUW en LINDA. bundelen krachten voor Primark
- 25-04-2024 - Ster lanceert de Ster Reclamestarter
- 25-04-2024 - Cortina lanceert passpiegel voor fietsers
- 24-04-2024 - Heineken transformeert Ierse pubs naar musea
- 24-04-2024 - Nespresso lanceert Koningsdag-campagne met ...
- 24-04-2024 - Met Heinz gaan er geen restjes de afvalbak in
- 23-04-2024 - NS laat reizigers aan het woord in nieuwe ...
- 23-04-2024 - Bartiméus Fonds lanceert eerste Nederlandse TV ...
- 23-04-2024 - Nationale-Nederlanden brengt Nederland in ...
- 23-04-2024 - Flexa Creations lanceert 'droomcampagne'
- 22-04-2024 - Bar-le-Duc bereikt jonge doelgroep met ‘Dorstig ...
- 22-04-2024 - Apollo Tyres lanceert nieuwe OOH campagne
- 22-04-2024 - Easytoys en Megawatt overbruggen orgasmekloof
- 22-04-2024 - UBQ Materials kondigt eerste campagne aan
- 19-04-2024 - Nieuwe merkambassadeurs voor Sunny Cars
- 19-04-2024 - Artsen zonder Grenzen breidt Gaza-campagne uit ...
- 18-04-2024 - Aartsen zet met film de toon in traditionele ...
- 17-04-2024 - Nederland telt af naar de Olympische Spelen
- 17-04-2024 - Transformeer jouw evenement met Congrescoaches ...
- 16-04-2024 - Sydney Sweeney is het nieuwe gezicht van ...
- 16-04-2024 - Marjon Hoffman en Odido willen kinderen meer ...
- 16-04-2024 - Artsen lanceren grootschalige campagne tegen ...
- 16-04-2024 - Boels Rental lanceert lentecampagne samen met ...
- 16-04-2024 - Chiquita maakt debuut als een van de eerste ...
- 15-04-2024 - BiFi lanceert nieuwe Natwerk-campagne: “Stiekem ...
- 15-04-2024 - Stedelijk Museum ontsnapt eigen bubbel met ...
- 15-04-2024 - PLUS lanceert de Kapsalon
- 11-04-2024 - Nieuwe campagne voor De Hypotheker: 'heel ...
- 11-04-2024 - Alleen maar 'blije blikken' in nieuwe ...
- 10-04-2024 - VVN samen met DDB Retail: 'Leer meer over het ...
- 10-04-2024 - Samsung verbindt TikTok met buitenwereld in Out ...