RTB House opent nieuwe Creatives Lab-divisie

13-02-2019 (15:01) - Tech

RTB House, wereldwijd leverancier van state-of-the-art marketingtechnologie voor topadverteerders, opent een nieuwe divisie: het Creatives Lab.


Deze divisie ontwikkelt oplossingen om klanten een breder scala van beter presterende dynamische banners te bieden voor zowel display als video. Deze oplossingen sluiten volgens het bedrijf beter aan op de merkbehoeften van de klant.


Grzegorz Klapkowski,
Operational Manager van het AI Marketing Lab en het Creatives Lab: “Advertenties zijn cruciaal bij het bepalen van de algehele resultaten van campagnes. Ze nodigen gebruikers niet alleen uit om te klikken en een aankoop te doen, maar spelen ook een belangrijke rol in het merkimago. Vaak zijn merken niet in staat veel budget en middelen te besteden aan advertenties. Vooral niet wanneer het gaat om het inzetten van gepersonaliseerde advertenties waarvan de prestaties worden verbeterd door het gebruik van een aanbevelingsmechanisme. Daarom investeren we in het Creatives Lab. Als dienstverlener willen we producten en add-ons bieden, die van toegevoegde waarde zijn voor onze klanten, die lang meegaan en die van de beste kwaliteit zijn.”