Noor Cloo Managing Director Loyalty Management Netherlands

Noor Cloo Managing Director Loyalty Management Netherlands

14-01-2019 (10:27) - Mensen

Met ingang van 14 januari 2019 is Noor Cloo (43) benoemd tot Managing Director van Loyalty Management Netherlands, de organisatie die het Air Miles programma in Nederland uitvoert. Zij volgt Jacques Hoendervangers op die in oktober 2018 Algemeen Directeur werd van Pathé Nederland. Noor Cloo heeft  ruime ervaring in commerciële directiefuncties. Hiervoor werkte zij als Commercieel Directeur bij Eneco. Eerder werkte zij bij Ziggo, Nuon en Orange.
 

Noor Cloo: “In de afgelopen twintig jaar heb ik diverse commerciële directiefuncties gehad bij grote consumentenorganisaties in telecom en energie. Deze markten zijn enorm in beweging en ik heb daar diverse transformaties ingezet en begeleid, zoals agile werken, data en digital transformatie en merktransities. Ik heb een passie voor klantrelevantie:  vanuit insight van de klant echt waarde kunnen toevoegen. Die passie en ervaring wil ik graag inzetten voor Loyalty Management Netherlands om Air Miles nog meer op de kaart te zetten. Juist door maximaal gebruik te maken van de insights van de klant, kunnen we het loyaliteitsprogramma actueel en relevant houden en zo waarde creëren voor alle klanten en partners.”
 

Over Air Miles

Air Miles is het loyaliteitsprogramma van Ahold, Shell en Praxis, geëxploiteerd door Loyalty Management Netherlands B.V. Het doel van Loyalty Management Netherlands B.V. is om met Air Miles klantentrouw bij de deelnemende bedrijven te bevorderen.
 
Sparen kan bij de Air Miles partners Albert Heijn, Shell, Praxis, Etos, Essent en Mastercard. Inwisselen kan bij deze bedrijven of één van de andere ruim 25 inwisselpartners. Air Miles doneren aan een goed doel kan bij Nationaal Fonds Kinderhulp, Warchild, stichting AAP en bij Justdiggit.