Onderzoek: ‘Contactfrequentie van 9 via buitenreclame Revolt’

Onderzoek: ‘Contactfrequentie van 9 via buitenreclame Revolt’

05-04-2024 (17:46) - Media

Een recent onderzoek door bureau MeMo² laat zien dat startup Revolt met een innovatieve benadering van buitenreclame, via digitale schermen op laadpalen, gemiddeld een contactfrequentie van 9 realiseert. Het bedrijf heeft inmiddels schermen op meer dan 39 locaties in heel Nederland en bereikt maandelijks 3,05 miljoen personen. Het onderzoek bevestigt dat het netwerk van Revolt zich ontpopt als een gevestigde speler in de wereld van buitenreclame.

Adverteren via drukbezochte parkeerplaatsen

Met een gemiddeld maandelijks bereik van 3,05 miljoen personen, en een contactfrequentie van gemiddeld 9 per maand, illustreert het netwerk van Revolt de kracht van herhaling en diversiteit. Het biedt bedrijven de mogelijkheid om zowel zakelijke als recreatieve doelgroepen te bereiken via hun strategisch geplaatste schermen. Deze staan op drukbezochte parkeerplekken, zoals Grand Hotel Huis ter Duin en voetbalclub Go Ahead Eagles.

Olivier Tilman, Media Lead bij Revolt, zegt hierover: “Veel merken kiezen voor ons omdat we ze kunnen helpen aan lange contactmomenten met hun doelgroep. Stel dat je de EV-rijder wilt bereiken: deze staat makkelijk een aantal minuten bij onze schermen stil wanneer ze hun auto opladen. Er zijn weinig kanalen waarmee je zo intensief contact hebt met je doelgroep.”

Gerichte zichtbaarheid bij kantoren of recreatieve locaties

Het onderzoek licht ook de unieke mogelijkheid van Revolt's netwerk toe om hoogwaardige consumenten en zakelijke beslissers te bereiken. Dit wordt verder versterkt door getuigenissen van organisaties zoals KNVB en Polestar, die hebben geprofiteerd van de gerichte en kwalitatieve engagement mogelijkheden die Revolt biedt.

 

 

Bekijk het volledige onderzoek hier.
 


Bureaus

Marketing

Economisch