Unicef en Adyen bundelen krachten

Unicef en Adyen bundelen krachten

16-04-2024 (12:43) - Marketing

Het financiële technologieplatform Adyen en UNICEF kondigen een wereldwijde samenwerking aan. De twee organisaties delen een innovatieve visie: werken aan een betere toekomst voor kinderen over de hele wereld.

Om de Sustainable Development Goals (SDG’s) na te streven, maakt het partnership gebruik van Adyen's  financiële technologie. Hiermee is het mogelijk om naadloos fondsen te genereren op grote schaal en de vooruitgang van kinderen overal ter wereld te versnellen.

"Innovatie, snelheid en schaalbaarheid zijn drie kernprincipes die we bij Adyen hanteren. We geven onze klanten en hun consumenten nu de kans om op een eenvoudige en naadloze manier de missie van UNICEF te ondersteunen. Dit geeft ons een unieke kans om vooruitgang te boeken voor kinderen wereldwijd", zegt Ethan Tandowsky, Chief Financial Officer bij Adyen. "Deze samenwerking benadrukt onze fundamentele overtuiging om de juiste beslissingen te maken, niet alleen voor onze klanten en ons bedrijf, maar ook voor de wereld als geheel."

Gecombineere krachten

Met Adyen's 'Giving’ product kunnen bedrijven eenvoudig donaties integreren in hun afrekenproces. Dit vereenvoudigt het traditionele, complexe proces rondom het activeren van consumenten. Met deze aanpak en door gebruik te maken van hun gecombineerde krachten, zetten Adyen en UNICEF zich in om het verschil te maken in de levens van kinderen wereldwijd. Adyen moedigt nieuwe bedrijven graag aan om donaties te activeren bij het afrekenen. Daarom verdubbelt Adyen de donaties die via ‘Giving’ worden gedaan gedurende de eerste drie maanden van een nieuwe campagne.

"Steun van onze partners, zoals Adyen, helpt ons te reageren op het toenemende aantal crisissen dat de levens van kinderen bedreigt. De innovatieve technologische mogelijkheden van Adyen dragen bij aan snellere en eenvoudigere betalingen. Hierdoor kan UNICEF sneller levensreddende hulp bieden aan kinderen en hun families, waar en wanneer dat het meest van belang is", zegt Kitty van der Heijden, Deputy Executive Director bij UNICEF. 


Bureaus

Media

Economisch