Today's Milk en Willie.nl werken samen naar een nieuw hoogtepunt

Today's Milk en Willie.nl werken samen naar een nieuw hoogtepunt

10-04-2024 (15:04) - Marketing

Willie.nl gaat een rebranding doen met behulp van Today's Milk. Door de groeiende concurrentie op de markt voor seksspeeltjes wordt het tijd voor het merk om te transformeren. Dit willen ze doen door hun positie als expert in seksueel welzijn te versterken, terwijl ze hun onderscheidende prijspropositie behouden.

Willie.nl begon in 2010 als erotiekwebshop, met een assortiment aan toegankelijk geprijsde artikelen met snelle discrete levering. In het afgelopen jaar is Willie.nl onderdeel geworden van Tonga BV. Na alle interne optimalisaties is rebranding de volgende stap in de groei van het bedrijf. Hiervoor hebben ze Today's Milk gekozen als marketingpartij die vanuit hun expertise en betrokkenheid Willie.nl naar de volgende fase gaat begeleiden. 

Over de rebranding hebben de partijen nog weinig bekendgemaakt. Wel geeft Bernd van den Thillart, strategisch Creative Director Today’s Milk, aan dat de rebranding zal focussen op een unieke identiteit van het merk te creëren: “Wat hierbij belangrijk is, is om de identiteit van het merk helder te krijgen en op de juiste manier te vertalen. Het gevaar ligt in het willen volgen van de reeds bekendere partijen of te vervallen in platte communicatie.
 


Bureaus

Media

Economisch