Kamperen op je eigen oprit dankzij de ŠKODA Zaterdaghulp

12-05-2020 (09:26) - Campagnes

Niet op meivakantie dit jaar. Om die teleurstelling enigszins te beperken heeft ŠKODA iets leuks bedacht: de Kid Caravan. Kamperen op je eigen oprit, met alles erop en eraan. Een verrassing op een saaie zaterdag.
 
Via een oproep op social media konden mensen zich aanmelden voor deze speciale Zaterdaghulp. Het winnende gezin werd verrast met de Kid Caravan die persoonlijk bezorgd werd met de nieuwe ŠKODA OCTAVIA COMBI. Alles op afstand natuurlijk. Geheel corona-proof. De kids konden niet wachten een nachtje in de caravan te slapen. De registratie van hun kampeeravontuur leverde direct materiaal op voor de online video’s. De activatie en films zijn ontwikkeld door Selmore in samenwerking met rubenpaulruben.
 
Sinds 2016 voert ŠKODA de Zaterdagcampagne. Want op de drukste dag van de week kun je wel wat hulp gebruiken. Daarom introduceerde ŠKODA twee jaar geleden binnen dit ‘guiding idea’ de Zaterdaghulp. Een platform dat een servicepropositie, activatie en merkcampagne in één is. Eerdere edities stonden in het teken van kinderpartijtjes, doe-het-zelvers, wielerclubs en zelfs frisse neuzen.
 

Credits:

Klant: ŠKODA Nederland
Creatieve directie: Jakko Achterberg en Niels Westra
Creative: Sanne Lemmen
RTV Director: Hanneke Kampschreur
Account: Sanne Willems
Strategie: Moniek van Westerop
Klant verantwoordelijk: Joost de Kanter en Emma Aarts
Productiemaatschappij: rubenpaulruben
Regisseur / Producer: Paul Roest
D.O.P./Cameraman: Ruben Faber
Offline studio: rubenpaulruben
Offline editor / online: Paul Roest
Grading: Ruben van Duijn
Geluidstudio: rubenpaulruben
Geluidstechnicus: Paul Roest