Boomerang benoemt nieuw MT, onder leiding van CEO Publicis Groupe Nederland

Boomerang benoemt nieuw MT, onder leiding van CEO Publicis Groupe Nederland

22-04-2024 (20:57) - Bureaus

Boomerang, part of Publicis Groupe, kondigt aan dat de huidige directie per 1 juli 2024 de dagelijkse leiding overdraagt. Na 18 jaar doen Bomerang's oprichters Bo The, Alexander Veltman, Fikret Fetahovic en Eldin Fetahovic een stapje terug. Het nieuwe management team per 1 juli is:

Annika Drion als Operational Director, Milo Duyff als Commercial Director, Kim Trap als Business Director, Leila Popovych als Executive Director en Rico de Lange als Chief Creative Officer. Dit team zal Boomerang, onder leiding van Isabelle Dacz, CEO Publicis Nederland, de volgende fase in sturen.

Al geruime tijd werden er gesprekken gevoerd over de opvolging van de vier oprichters van het Amsterdamse bureau, dat tegenwoordig ruim 200 medewerkers telt. Om de veelzijdigheid aan services van het bureau te benutten, is er een groep samengesteld met jarenlange ervaring binnen de verschillende disciplines van het bureau. Bovendien brengt elk lid ervaring mee uit de bureauwereld, zowel op nationaal als internationaal niveau.

"Het nieuwe MT is klaar om Boomerang verder uit te bouwen onder begeleiding van Isabelle, dus voor ons voelt dit als een goed moment om het stokje over te dragen”

Oprichter Bo The: “In 2021 werd ons bedrijf onderdeel van Publicis Groupe Nederland, omdat we ervan overtuigd waren dat dit het beste was voor ons bedrijf. We wilden graag een plek aan tafel met internationale klanten, dichter bij de media staan en onze productiecapaciteiten uitbreiden. Nu, drie jaar later, kunnen we met trots zeggen dat de zaken goed gaan. Het bedrijf heeft een fantastische groei doorgemaakt. We zijn erg trots op wat we samen hebben bereikt en voelen ons bevoorrecht om deel uit te maken van deze geweldige groep mensen. Het nieuwe MT is klaar om Boomerang verder uit te bouwen onder begeleiding van Isabelle, dus voor ons voelt dit als een goed moment om het stokje over te dragen.”

De nieuwe leiding van het bedrijf, dat bij elkaar ruim 35 jaar ervaring heeft binnen de organisatie, stelt in een verklaring onder meer: “We zijn vereerd dat we deze rollen mogen gaan vervullen en zijn blij om de succesvolle koers van Boomerang voort te zetten. Doordat we alle vijf al vele jaren onderdeel zijn van deze organisatie, voelen we ons sterk verbonden met de cultuur, de mensen én het ondernemende karakter van dit bureau, dat eigenlijk ook in ons schuilt. Wij hebben er enorm veel zin in!”

 


Media

Marketing

Economisch