Bonduelle promoot nieuwe peulvruchten met oudste samplingteam van Nederland

Bonduelle promoot nieuwe peulvruchten met oudste samplingteam van Nederland

04-03-2024 (16:39) - Marketing

Bonduelle komt met vier nieuwe peulvruchten naar Nederland: de Zwarte kikkererwt, de Adzuki boon, de Mung boon en de Pinto boon. De smaakvolle peulvruchten, geïnspireerd op de voedingspatronen van de Blue Zones, liggen vanaf nu in de Nederlandse supermarkten en worden door 'het oudste samplingteam van Nederland', bestaande uit bijna 100-jarigen, uitgedeeld.

Voor de introductie van de vier nieuwe peulvruchten gaat Bonduelle consumenten inspireren met recepten, zowel op winkelvloer als online. De voedingsgeheimen uit de Blue Zones worden gecombineerd met moderne recepten om de Nederlandse consument te verrassen.

“We kunnen niet beloven dat je honderd wordt door deze peulvruchten te eten, maar we weten wel dat deze varianten een smakelijke variatie bieden en bovendien een gezond en goed alternatief zijn om vlees te vervangen”. Bonduelle introduceert de nieuwe peulvruchten op een ludieke manier. Met het oudste samplingteam van Nederland, bestaande uit bijna 100-jarigen, deelt zij blikjes uit in en rondom winkels. Met deze activatie geven we onze slogan “de verrassende groente van vandaag” wederom op een verrassende manier invulling, zegt Lianne Hanenberg, marketingdirecteur van Bonduelle.
 


Bureaus

Media

Economisch