De Baak roept werkend Nederland op om de leiding te nemen

12-11-2019 (08:30) - Campagnes

Het succes van organisaties wordt grotendeels bepaald door de manier waarop mensen samenwerken en persoonlijk leiderschap is hierbij cruciaal. De Baak is al meer dan 70 jaar het enige instituut in Nederland dat gespecialiseerd is in persoonlijke ontwikkeling in leiderschap.

In de nieuwe merkcampagne draagt de Baak uit dat als je sterker wil staan in je werk, je leiderschapskwaliteiten wil verbeteren of je impact wil vergroten, dat je bij jezelf moet beginnen. De nieuwe pay-off luidt dan ook: ‘Neem de leiding’. Want alles draait om jou. Jij leidt. In je werk, maar ook in dit proces. Jij moet de leiding nemen over jezelf om situaties te creëren waarin jij en de mensen om je heen beter kunnen samenwerken.
 
Op 11 november wordt de campagne gelanceerd met een tv-commercial, vier verschillende online cutdowns, een radiocommercial en een printadvertentielijn. De commercials zijn gemaakt in samenwerking met Since88 en regisseur Florence Bouvy.
 

Credits

Opdrachtgever: De Baak
Verantwoordelijk bij klant: Alet Jentink, Petra Baars en Gonne Dorrepaal
Bureau: Born05
Account: Laura Meerstadt
Strategie: Harm Balvers
Creative director: Dennis van Vugt
Agency producer: Valery Story
Fotografie: Frederik Pot
Productiemaatschappij: Since88
Regisseur: Florence Bouvy
Grading: De Grot
Muziek: SirOJ
Sound design: Loudness
 
 

De Baak - Neem de leiding 25'' from Born05 on Vimeo.