Vandaag in Fonk magazine 386: Emo-reclame exit? Mooi niet!

Vandaag in Fonk magazine 386: Emo-reclame exit? Mooi niet!

27-03-2024 (10:30) - Media

Emo-reclame en retail zijn van oudsher nauw met elkaar verbonden. Tot ver in de jaren negentig waren er in de reclameblokken op televisie talloze mini speelfilms te vinden, waarbij de meeste kijkers het niet droog hielden. De rol van data en de snelle opkomst van social media heeft de oude wereld op z’n kop gezet. Is emo-reclame dan nu exit? Nee dus! Vandaag lees je er alles over in Fonk magazine 386!

In Fonk magazine 386

Agencies
Female Agency Leader: Saskia Wagenmakers (IPG Mediabrands). ‘We gaan de wereld niet veranderen, maar we dragen wel bij aan verandering’ 

Talking about emo
Emo-reclame opnieuw hot of nooit weggeweest

Ernst Jan Smids
(Jump Retail): ‘Cocreatie tussen bureau en opdrachtgever is key’ 

‘User generated content is emo-reclame bij uitstek’, stelt Charlotte Koeleman van Somention

Marketing
Hoe een klein kaasmerk uit de Beemster heel Nederland veroverde 

DartDesign x ASM. ‘Design gaat niet alleen om wat je ziet’  

Creatie
Carina Snippe en Chrissie Cremers (Aigency Amsterdam) willen het goede voorbeeld geven. ‘De skills van creatieven zijn onmisbaar in goede AI’ 

Make Believe; kunnen we nog zònder? 

Fonk magazine nu ook in de losse verkoop!

Wil je Fonk magazine 386 lezen, maar heb je geen abonnement? Koop 'm dan nu in onze webshop als los exemplaar! Wil je Fonk als printuitgave ontvangen? Wees er dan snel bij, want in print zijn we meestal snel uitverkocht.


Bureaus

Marketing

Economisch