Talpa Media Investments stapt in bij OK

25-03-2019 (14:45) - Economisch

Talpa Media Investments is medeaandeelhouder geworden bij OK. De OK-app wil uit eindelijk de fysieke portemonnee volledig gaan vervangen.


'OK bevindt zich in een cruciale fase, waarin we een sterk platform en een breed acceptatienetwerk aan het bouwen zijn, zegt Wilco Rietberg, investment drector bij Reggeborgh, één van de aandeelhouders van OK. 'Talpa beschikt over een grote variatie  on- en offline mediakanalen met massabereik. Daarnaast levert Talpa als aandeelhoder ook een creatieve bijdrage aan content onwikkeling voor en met OK", adus Rietberg.


Marieke Visser,
 marketing director van OK:  “We maken nu een start met de consumentenbenadering door de nadruk te leggen op één van de meest herkenbare fricties die OK oplost, namelijk de overvloed aan plastic pasjes voor bijvoorbeeld loyalty-programma’s. Consumenten haken af door al dat gedoe, maar hebben tegelijkertijd het gevoel korting en voordeel mis te lopen."


De eerste consumentencampagne van de hand van Joe Public is op 25 maart van start gegaan.

 

Bureaus

Media

Marketing