Praxis kiest voor Merkle Nederland

16-05-2019 (18:06) - Bureaus

Praxis wil consumenten nog persoonlijker benaderen met een nieuwe klantcommunicatie -strategie en heeft voor een samenwerking met Merkle Nederland gekozen voor de ontwikkeling en uitwerking hiervan.


CRM speelt een belangrijke rol om een volledig klantbeeld te kunnen schetsen. Jasper van Orden, directeur Marketing Praxis, over het belang hiervan: 'Door het opbouwen van klantdata leren we klanten beter kennen. Zo zorgen we voor meer op maat gemaakte en verstuurde communicatie en kunnen we beter op persoonlijke 'klusmomenten' inhaken. De impact van onze communicatie zal daarmee toenemen, want de klant zal zich echt geholpen voelen.'


Merkle gaat Praxis helpen met het in kaart brengen en optimaliseren van de technische (CRM-)infrastructuur; het verder uitwerken - samen met het in-house team van Praxis - van de juiste strategie rondom persoonlijker klantbenadering en CRM; het inrichten, opstellen en uitvoeren van de juiste marketingcampagnes.


intensief samenwerken

De experts van Merkle en Praxis zullen intensief samenwerken tijdens dit project. 'Deze samenwerking tussen de klant en het bureau is voor Merkle een succesvolle benadering gebleken bij andere klanten. Niet alleen worden de eigen experts structureel aan het team van de klant toegevoegd, waardoor ze meewerken in de bestaande processen en manier van werken. Ook leren de teamleden aan klantzijde veel van de experts, zodat ze deze kennis en kunde ook zelf toe kunnen passen', aldus Ronald de Jonge, Commerce Director Merkle.



 


Media

Marketing

Economisch