Event- en marketingbureau Arling overgenomen

13-07-2020 (11:11) - Bureaus

Per 1 augustus draagt Patricia Verbakel Arling over aan de nieuwe eigenaar Imre van Leeuwen. Arling, actief op het gebied van events en marketingcommunicatie voor met name de hortisector, blijft onder eigen naam opereren in de markt. Het Westlandse event- en marketingbureau verhuist naar het pas vernieuwde kantoor van iQ Events en SportVibes in Delft.
 
Met deze stap ontstaat aan de rand van Delft een ‘communicatiecentrum’ van ruim 30 marketing- en eventspecialisten die achter de schermen hun expertises delen en onder de labels Arling, iQ Events en SportVibes actief zijn. ‘Straks zit Arling precies tussen de twee grootste tuinbouwregio’s van Nederland in’, aldus Verbakel. Zelf is Imre van Leeuwen goed bekend in Westland. Zo werkte hij in zijn jeugd ruim acht jaar bij het huidige Rainbow Growers en is hij de ontwikkelingen in die markt altijd blijven volgen. Imre is nu mede-eigenaar van Sportmarketingbureau SportVibes en het evenementenbureau iQ Events. Sinds twee jaar is hij ook één van de directeuren van de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix en daarbij nauw betrokken geweest bij het terughalen van deze race naar Zandvoort.
 
Zakenpartner Micha van Herk is verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding bij iQ Events. ‘Wij zien, net als Arling, de rol van evenementen voor onze klanten veranderen. Ze worden steeds meer onderdeel van de totale communicatiestrategie om doelstellingen richting medewerkers, klanten en overige stakeholders te realiseren. Door deze samenwerking vullen we elkaar aan in kennis, creativiteit en daarmee slagkracht. Hierdoor versterken we onze onderscheidende positie voor nationale en internationale opdrachtgevers in het algemeen en die in de hortisector in het bijzonder’, constateert hij.
 

Media

Marketing

Economisch