Close kiest voor Coopr

23-04-2019 (13:46) - Bureaus

Close heeft Coopr geselecteerd als communicatiebureau. Het Rotterdamse bureau ondersteunt de start-up bij het uitrollen van PR- en communicatieactiviteiten in Nederland en is al aan de slag gegaan met de eerste activiteiten.


Zo heeft Close een mobiel marketing platform ontwikkeld waarmee organisatoren in de eventbranche een nieuw marketingkanaal hebben om bezoekers meer te laten beleven. Het bedrijf haalde onlangs een investering van ruim drie miljoen euro op, bovendien zijn producent Stage Entertainment en sterrenrestaurant The Jane al klant.


Kiliaan Toorenaar, oprichter en CEO Close: 'We groeien snel met Close en onze ambities zijn groot. Met onze technologie en online ervaring willen we de eventbranche in zowel Nederland als daarbuiten helpen, zodat het kopen van een ticket het beginpunt wordt van een relatie. Ik ben blij dat we met Coopr een partner hebben gevonden die de online wereld begrijpt en tegelijkertijd onze ambities aanvoelt en verfrissende ideeën heeft om ons daarbij te helpen.' 


opschudding

Marieke Verhaar-Fennis, senior consultant en account lead voor Close: 'Close biedt een nieuwe oplossing die past bij de huidige technologie en marketing trends en die voor opschudding zal zorgen in de live event industrie. Los van de klik die er onderling is, sluiten deze uitgangspunten en aanpak goed aan bij waar we als Coopr voor staan.' 


Media

Marketing

Economisch