Agenda

Customer Journey Management (korte opleiding)

Beeckestijn Business School - Opleidingen & Trainingen

Customer Journey Management (korte opleiding)

do 22 november 2018 - De essentie van customer journey management is de klantreizen zó op te zetten en continu te verbeteren dat deze leidt tot een betere klantbeleving. Met als uiteindelijk doel lagere kosten, loyalere klanten en/of meer ambassadeurs. De opleiding Customer Journey Management leert je hoe je een goede customer experience strategie ontwikkelt en implementeert. Het doel is de optimale customer journey te ontwikkelen, waarbij de klantbeleving wordt verbeterd en de klantdoelen zoals aankoop, retentie, aanbeveling en tevredenheid wordt gerealiseerd.

 Je leert

  • De laatste trends en inzichten op het gebied van customer experience
  • Een customer experience strategie te ontwikkelen en te vertalen naar een customer experience plan
  • Customer journeys en persona’s in kaart te brengen
  • Hoe je customer experience goed organiseert en implementeert binnen je organisatie
  • Je schrijf je eigen customer experience plan
  •  
  • Deze opleiding is een korte variant van de uitgebreidere post-HBO opleiding Customer Experience & Journey Management.


Praktische informatie:
College: avondopleiding: 18.30 - 21.30 en dagopleiding van 9.00 - 12.00 uur en 13.00 - 16.00 uur (incl. lunch)
Kosten: €2580,- all-in (ex. BTW)
Locaties: Zwolle, Rotterdam, Leusden, Amsterdam, Utrecht, Eindhoven

Diverse startdata:

22 november 2018 te Amsterdam

27 november 2018 te Utrecht

28 november 2018 te Leusden

29 november 2018 te Amsterdam

30 november 2018 te Leusden 

22 januari 2019 te Zwolle, Eindhoven en Rotterdam

24 januari 2019 te Amsterdam

29 januari 2019 te Utrecht

31 januari te Leusden

7 februari te Amsterdam en Leusden


Beeckestijn Business School is hét opleidingsinstituut voor online marketing, online communicatie & customer management en combineert strategie, theorie en praktijkkennis in kortdurende, praktische opleidingen op verschillende niveaus. Naast het geven van opleidingen op post-HBO en postdoctoraal niveau, biedt Beeckestijn Business School ook korte opleidingen die verdieping bieden binnen een vakgebied en op maat gemaakte in-company trajecten.

Doel van Beeckestijn is het ontwikkelen en aanbieden van kortdurende hoogwaardige opleidingen waarbij de opgedane kennis direct in de praktijk kan worden ingezet.