Wildreservaat in Zuid-Afrika krijgt een GUESS take-over

Wildreservaat in Zuid-Afrika krijgt een GUESS take-over

02-05-2024 (13:05) - Marketing

Na een GUESS-branded beachclub en skiresort, transformeert het merk nu een privé wildreservaat in Zuid-Afrika. In samenwerking met brillenfabrikant Marcolin, wordt de Botlierskop Private Game Reserve Lodge gepimpt met de GUESS Home collectie.

Om de lancering van het nieuwe project te vieren, nodigde GUESS een selecte groep influencers van over de hele wereld uit - onder wie Anna Nooshin, Thijs Boermans en Sabrina Lopez - voor een exclusief vierdaags verblijf met onder andere gamedrives, een Savanne-picknick in het wild, een vuurshowoptreden van lokale traditionele dansers en deelname aan een liefdadigheidsworkshop.

Donatie aan cheeta's

Daarnaast heeft GUESS Zuid-Afrika, een samenwerking tussen FrontierCo en Guess Inc., een donatie gedaan aan het Botlierskop Private Game Reserve, AWCF en Ashia Cheetah Conservation alliance om hun werk aan het Cheetah Rewilding Project te ondersteunen. Het initiatief wil zoveel mogelijk cheeta's in gevangenschap weer vrijlaten in het wild en tegelijkertijd de lokale gemeenschap versterken.

Om het evenement verder te promoten, zullen GUESS winkels in Zuid-Afrika een speciale etalage hebben met verschillende items uit de GUESS HOME decor collectie.

 


Bureaus

Media

Economisch