Sign & Print Expo en Graffitinetwerk slaan handen ineen voor street art beleving op Sign & Print Expo 2019

20-12-2018 (09:03) - Toeleveranciers

Het thema dat tijdens Sign & Print Expo 2019 centraal staat is street art. Graffitinetwerk gaat een grote rol hierin spelen door de ultieme street art beleving (live) te tonen op de beursvloer. Deze vrije kunstvorm, die zich goed leent voor creatieve visuele communicatie, zal ook worden toegepast in de stands van vele exposanten.
 

“Wij zijn erg blij met deze nieuwe samenwerking. Hierdoor vormt Sign & Print Expo op 26, 27 en 28 maart 2019 zich steeds meer tot een ontmoetingsplek om de nieuwste ideeën op te doen op het gebied van grafimedia en visuele communicatie”, zegt Rowdy van den Nieuwenhuizen, Marketing Event Manager van organisator Easyfairs.
 
Sign & Print Expo en Graffitinetwerk slaan de handen ineen om street art op een spectaculaire manier terug te laten komen onsite tijdens Sign & Print Expo 2019. Graffitinetwerk verzorgt al sinds 1990 professionele street art zowel binnen de Benelux als internationaal. Originaliteit, kwaliteit en innovativiteit staan hierin centraal. Deze kernwaarden komen ook terug op de beursvloer van Sign & Print Expo 2019. Tijdens de beurs wordt er een 3D street art visual geplaatst welke is gemaakt in samenwerking met Graffitinetwerk. Wanneer je hier een foto maakt en plaatst op een van je social media kanalen met een betreffende hashtag, kun je bij PrinterPro een poster van de foto laten drukken. Daarnaast is op alle dagen van Sign & Print Expo live street art van Graffitinetwerk te zien – geurloos en niet giftig – waar de creativiteit vanaf zal spatten.
 
 
De drijvende kracht achter Graffitinetwerk, Noël Janssens:: “Na een eerder succesvolle samenwerking zijn we trots dat we nu ook als partner gekoppeld zijn aan Sign & Print Expo 2019. De experiences die we hier mogen brengen staan in lijn met originele en innovatieve professionele street art waar wij ons mee willen etaleren. Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat de beurs bolstaat van de creativiteit die zowel de organisatie als wij willen uitstralen.”
 

De organisatie van Sign & Print Expo werkte eerder al samen met Graffitinetwerk om de visual te ontwikkelen die gebruikt wordt in alle communicatie-doeleinden van de beurs. In deze visual zijn twee belangrijke boodschappen verwerkt. De vier verschillende stijlen in typografie en kleur staan centraal voor de ontwikkelingen die de sign- en printindustrie hebben doorgemaakt: van het verleden naar de toekomst. Naast deze boodschap staan de ogen voor het menselijke waarnemingsorgaan ‘visueel’, waarmee de link wordt gelegd naar visuele communicatie. Een sterke boodschap, die op een creatieve en unieke manier verwerkt is.
 

Sign & Print Expo vindt plaats op 26, 27 en 28 maart 2019 in Evenementenhal Gorinchem. Meer informatie is te vinden op www.signprintexpo.nl