OOH campagne UNIQLO bij opening

27-09-2018 (15:36) - Toeleveranciers

Als eerste kennismaking met het grote publiek kiest UNIQLO voor een grootse introductiecampagne in Amsterdam en zet naast reguliere Abri ´s en Mupi ´s zowel een Total View Tram als een OOH-Special in.


Met een bestickering op een Abri op het Damrak toont de rode huiskleur van Uniqlo de weg naar de ingang van de winkel. Ook zijn op de dakrand zijn twee billboards aangebracht, waarop het logo van UNIQLO te zien is. 's Avonds is het logo verlicht. 


De UNIQLO-store is te vinden op Kalverstraat 11 en heeft ook een ingang aan Rokin 12. Met de opening van de winkel presenteert UNIQLO de herfst- en wintercollectie voor vrouwen, mannen en kinderen. De Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking tussen de UNIQLO, Havas, ...,staat en JCDecaux en is tot en met 3 oktober op straat te zien op het Damrak in Amsterdam.