Easyfairs uitgeroepen tot Onderneming van het Jaar in België

16-10-2018 (14:32) - Awards

De moederorganisatie van Easyfairs Evenementenhal – het Belgische Easyfairs – is uitgeroepen tot ‘Onderneming van het Jaar’ 2018 in België. Deze award wordt sinds 1996 uitgereikt aan de top van de Belgische bedrijfswereld.


Een onafhankelijke jury van specialisten kende de award dit jaar toe aan Easyfairs op basis van criteria als strategische focus, innovatie, openheid naar de wereld toe, management, beheer en financiële prestaties. De award is een initiatief van de krant L’Echo, Ernst & Young en BNP Paribas Fortis.

 

vertrouwen

Oprichter en CEO Eric Everard: “Easyfairs onderscheidt zich als toonaangevende eventorganisator en manager van eventlocaties in onder andere België en Nederland en staat sinds de overname van Evenementenhal in 2016 ook in de top 20 van eventorganisators wereldwijd. Deze award is dan ook een gigantische blijk van vertrouwen en het resultaat van de gemeenschappelijke inspanningen van ons hele team. Daarnaast is dit een enorme boost voor al onze toekomstige uitdagingen."

 

budgetformule

Met een ‘all-in’ budgetformule is Easyfairs erin geslaagd om tot in alle hoeken van Europa enkele honderden vakbeurzen te lanceren, waaronder in Nederland. In totaal organiseert Easyfairs jaarlijks 85 evenementen in Nederland, zoals de aankomende Familiedagen in Gorinchem en de Rundvee & Mechanisatie Vakdagen (RMV) in Hardenberg. “Het maakt ons in Nederland enorm trots dat we deel uitmaken van Easyfars. Deze prijs is een bekroning voor de unieke werkwijze van Eric, waar zowel onze bezoekers, klanten als medewerkers elke dag de vruchten van plukken”, zegt Jeroen van Hooff, Head of Region Easyfairs Nederland.

 

samenbrengen

"Evenementen die gemeenschappen samenbrengen, wacht een mooie toekomst. Op voorwaarde dat ze de klant centraal plaatsen in het besluitvormingsproces en de klantervaring zo eenvoudig, intuïtief, innovatief en transformatief mogelijk maken. En het gebruik van nieuwe technologieën moet in dienst staan van die klantervaring ", besluit Everard.