Vijf nieuwe talenten aan de slag bij Strangelove

06-12-2018 (15:03) - Mensen

Digital Marketing Agency Strangelove breidt uit met vijf nieuwe teamleden. Per 1 december zijn Cornelia Schneider, Marlotte de Vries en Julia Ashikhmina gestart. Recent begonnen Sander Molenaar en Jill Witteman ook bij het Amsterdamse bureau. Om klanten nog beter te kunnen bedienen versterkt Strangelove op deze manier al haar expertisegebieden: development, design en content marketing.

 
Jill Witteman neemt als Content Director de leiding over het content team. Witteman werkte al eerder voor Strangelove en is in tussenliggende jaren werkzaam geweest bij Edelman, Blauw Gras en GOODIEBOX. In haar tijd bij Blauw Gras werkte ze samen met Marlotte de Vries, die nu start als Content & Copy Manager. De Vries was dit jaar onderdeel van de T500 van The Next Web, een lijst van dé 500 digital talenten onder de 26 jaar. 
 
 
Strangelove heeft ook steeds meer internationaal opererende klanten. Om deze internationalisering van het bureau nog verder vorm te geven, neemt Cornelia Schneider de rol van sales / account lead op zich. Ze werkte hiervoor zo’n vijf jaar als client lead bij Off the Fence. Sander Molenaar is inmiddels al twee maanden een solide onderdeel van het design team. Ook de development afdeling is een teamlid rijker met Julia Ashikhmina als front-end developer.