Talpa's Jeroen de Bakker start netwerkplatform ‘Second Opinion’

05-11-2019 (20:08) - Mensen

Jeroen de Bakker start Second Opinion, een nieuw platform dat besluitnemers in de marketing, communicatie en innovatie in verbinding brengt met topspelers uit het vak.
 
Jeroen de Bakker: “Second Opinion is een netwerk van marktleiders. Als je een gewaagd plan of concept graag wilt laten toetsen, dan kunnen wij jou in contact brengen met een van onze topexperts." De Bakker is een van de initiatiefnemers van Second Opinion en is in het dagelijks leven Directeur Product & Growth radio bij Talpa Network. “Ons vak wordt steeds veelomvattender en complexer. Het is zonde dat veel kennis en ervaring van marktleiders op het gebied van marketing, communicatie en innovatie niet voor anderen beschikbaar is. Met Second Opinion maken wij deze expertise toegankelijk."
 

Via www.second-opinion.club kan een van de experts benaderd worden of een verzoek ingediend worden met een specifieke vraag. Second Opinion coördineert het proces en geeft eventueel ook advies over welke expert het meest geschikt is voor een specifieke vraag, uitdaging en/of beslissing.
 

Experts

De experts die zich op dit moment bij Second Opinion hebben aangesloten, zijn onder anderen René Repko, Janneke Niessen, Alfred Levi, Ronald Voorn, Jacqueline Post, Diederick Koopal en Jim Stolze.