Raymon de Kruijff Managing Director DAN DNA

27-05-2019 (10:28) - Mensen

Raymon is per vandaag verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van DAN DNA, de data-unit van Dentsu Aegis Network. Hij vervult deze functie naast zijn huidige werkzaamheden als VP Customer Strategy bij Merkle, dat sinds 2017 onderdeel uitmaakt van Dentsu Aegis Network.


De aanstelling van Raymon heeft als doel om de verdere samenwerking tussen DAN DNA en Merkle te versterken. Hiermee verstevigen en verbreden Dentsu Aegis Network en Merkle hun data-propositie richting de markt.

Raymon de Kruijff: “Data is dé verbinder in de marketing funnel. Zowel Merkle als DAN DNA gebruiken data om marketing persoonlijker en effectiever in te zetten. De media-data die DAN DNA tot haar beschikking heeft, is een belangrijke toevoeging aan de CRM-data die Merkle verwerkt voor haar klanten. Daarnaast hebben beide data-consultancy in huis. Dit kunnen we nu geïntegreerd aanbieden bij klanten over twee domeinen. Door deze brug te slaan, kunnen we adverteerders nog betere gepersonaliseerde customer experiences bieden.”