Rangle breidt Nederlands team uit met Managing Director en Client Partner

21-10-2019 (11:22) - Mensen

Rangle, een snel groeiend digitaal adviesbureaus voor digitale transformatie, heeft twee managers aangesteld voor de vestiging in Amsterdam om Europese klanten te bedienen. Tom Bals (Managing Director EMEA) en Frenske van den Dries (Client Partner EMEA) zijn sinds 1 september werkzaam voor het bedrijf, dat internationale klanten als Uniqlo en Aldo helpt met hun digitale transformatie.
 
De vestiging van Rangle in Amsterdam werd geopend in april 2019. Sindsdien heeft het bureau een aantal nieuwe medewerkers aangetrokken. Met de komst van Bals en Van den Dries versterkt Rangle zijn positie in EMEA.
 
Tom Bals heeft meer dan vijftien jaar ervaring in het leiden, opbouwen en uitbreiden van bureaus op het gebied van digital, design en marketing. Voordat hij in de dienstverlenende sector werkzaam werd, vervulde hij diverse leidinggevende rollen met regionale en wereldwijde verantwoordelijkheden. Hij heeft zijn sporen verdiend als visionair op het snijvlak van strategie, design en technologie. Dit combineert hij met een mensgerichte aanpak. Tom werkte onder meer voor EY, frog design, Verizon en IKEA.
 
Frenske van den Dries heeft meer dan tien jaar ervaring als manager bij verschillende corporates. Ze heeft veel complexe projecten uitgevoerd op het gebied van marketing en business development. Haar meest recente rol was die van strategisch accountmanager bij Johnson & Johnson Medical. Frenske werkte eerder als business development manager en global account manager bij PwC in Nederland en Zwitserland. In haar rol bij Rangle is zij onder meer verantwoordelijk voor klantrelaties.
 
Rangle, gevestigd in Toronto, Canada, is een marktleider in het ontwikkelen van mobiele en webapplicaties en is een leider in Angular, React en Vue JavaScript-ecosystemen. Rangle helpt bedrijven bij strategisch ontwerp, ontwikkeling, implementatie en Agile consulting. Het bedrijf heeft brede ervaring in de retail, financiële sector en healthcare.
 
De expansie naar EMEA is onderdeel van de strategie van Rangle om dichter bij haar klanten te zitten. Het nieuwe kantoor in Amsterdam is verantwoordelijk voor het uitbouwen van Europese klantrelaties en het opzetten van een Europese strategie.