Nieuwe director new business & sonic branding Amp.Amsterdam

02-07-2019 (17:07) - Mensen

Sietze Rademaker is per 1 juli de nieuwe director new business & sonic branding van Amp.Amsterdam. Hij is bij het bedrijf verantwoordelijk voor new business projecten gericht op Sonic Branding. Ook treedt hij toe tot het managementteam van Amp.Amsterdam.
 
Rademaker heeft ruim dertien jaar ervaring in de wereld van muziek en tech en werkte eerder bij bedrijven als Spotify, Epidemic Sound, VICE en MassiveMusic. De afgelopen anderhalf jaar was hij Managing Director Benelux en Frankrijk bij het Zweedse Epidemic Sound, dat muziek verzorgt voor videomakers.
Met de komst van Rademaker wil de sonic branding company de groei die ze doormaakt nog verder versnellen. 
 

Podcasting

‘Dit is dé tijd is voor merken om zich te buigen over hun sound en de vraag wat ze daar mee kunnen doen’, vertelt Rademaker. ‘Met alle voice-controlled apparaten die we hebben en zullen gaan hebben en de enorme toename van bijvoorbeeld podcasting, neemt sound een steeds belangrijkere positie in. Daar wil ik met Amp.Amsterdam graag pole position voor staan.’
 
Joost Haartsen, CEO en Managing Director: ‘De verhuizing naar ons nieuwe pand aan de Stadhouderskade vorig jaar markeerde een nieuwe fase voor Amp.Amsterdam. Het voelt bijna alsof we nu pas echt gaan beginnen. Met een steeds sterker portfolio aan lokale en internationale klanten was het nodig om ons management team te versterken. Ik ben ongelofelijk blij dat we dit met Sietze kunnen gaan doen. Hij heeft de afgelopen dertien jaar ervaring opgebouwd op alle gebieden waar we ons bij Amp.Amsterdam mee bezig houden en is daarbij een muziek mens pur sang.’