Marc Pieterse Head of Strategy bij SuperHeroes Amsterdam

27-06-2019 (13:02) - Mensen

Marc Pieterse is aangesteld als Head of Strategy bij SuperHeroes Amsterdam. Hij werkte eerder als Strategy Director bij Ogilvy en N=5.
 
Als bevlogen merkstrateeg was Marc Pieterse eerder verantwoordelijk voor de befaamde Telfort-campagne waarmee het merk werd omgevormd van platte prijsvechter naar een rijk voordeelmerk. Na een ‘stagejaar’ bij SuperHeroes met campagnes voor Netflix, Essent, ASUS, Swapfiets en energiedirect.nl - én het leren doorgronden van bijna alle digitale buzz words - is hij nu aangesteld als Head of Strategy van de Amsterdamse vestiging van het bureau.
 
“Er gebeurt zoveel in de wereld van reclame en hier wordt die verandering echt omarmd. We noemen onszelf inmiddels (met een dikke knipoog) het ‘post-advertising ad agency’. Met de combinatie van het digitale DNA van het bureau en mijn gedegen merkstrategische achtergrond brengen we vernieuwing op alle consumer touch points van onze klanten met een sterke focus op het verkrijgen en converteren van aandacht. Met SuperHeroes hebben we echt de ambitie om het vak vooruit te brengen”, aldus Marc.