Coebergh Communicatie & PR versterkt team met zes nieuwe collega's

02-03-2020 (10:48) - Mensen

Coebergh Communicatie & PR heeft haar team fors uitgebreid. Naast experts op het gebied van corporate communications zijn er nieuwe collega's die de diverse lifestyle-accounts ondersteunen of een focus hebben op social media.

        

Charlotte Veldkamp (Reims, 1996) studeerde Literatuur, Antropologie en Internationaal Recht aan University College Utrecht en voltooide aan de Universiteit Utrecht haar rechtenstudie. Charlotte woonde in tal van landen en is drietalig opgevoed, waarmee zij van grote toegevoegde waarde is voor het internationale klantportfolio van Coebergh. Zij liep stage bij KLM, het Prins Claus Fonds en bij een uitgeverij in Hong Kong. Bij Coebergh bedient zij onder andere Amsterdam Light Festival, Friesland Campina en Hard Rock Hotel.

Laura Emous (Hilversum, 1993) liep na een bachelor Media en Cultuur en master Persuasive Communication aan de UvA stage bij guerrilla marketing agency Raul & Rigel. Daarna volgden twee jaren bij PR bureau Marcommit. Bij Coebergh werkt techexpert Laura onder meer voor Mindvalley, Audax, Marketing Drenthe en Object Rotterdam.

Lidewij Smeur ('s-Hertogenbosch, 1989) werkte eerder als stylist en art director voor onder andere Sanoma, The Green Gallery en Bol.com. Voor onder andere Dille & Kamille en ING Culture Shock was ze verantwoordelijk voor online content en social media strategie. Bij Coebergh ontfermt zij zich als social media manager zowel op strategisch als creatief vlak over de eigen social media kanalen en die van opdrachtgevers.

Marieke Eindhoven (Amsterdam, 1974) was ruim twintig jaar fotomodel, deed productiewerk voor diverse foto- en filmshoots en was verantwoordelijk voor boekingen bij Ulla Models en Galahad. Ook werkte ze in sales bij de modemerken Imps&Elfs en Golden Goose. Zij is verantwoordelijk voor de showroom van Coebergh en ondersteunt het management.

Nadine Kooijman (Arnhem, 1981) bedient opdrachtgevers als Hotel de L'Europe, het Klederdrachtmuseum, Creative Lab, The Gallery Club en Donsje. Na een stage bij Viktor & Rolf, werkte Nadine als ontwerper voor diverse modelabels. Een van deze labels is herenmodelabel Raafh waarvan zij mede-eigenaar was. Zo kwam zij in 2014 in aanraking met Coebergh. Voordat zij toetrad tot het Coebergh-team werkte zij bij Ganbaroo PR en marketingcommunicatiebureau Globrands.

Niny Ezinga (Groningen, 1993) is als social media specialist onderdeel van het Coebergh-team. Als creatief en strateeg werkte zij eerder bij Filling Pieces en We Heart It. Bij G-Star Raw was zij onder meer verantwoordelijk voor de social media strategie van de onderneming. Als freelancer bediende zij vervolgens een scala aan opdrachtgevers, waaronder ID&T en Skins Cosmetics.