Carolijn Pennings verruilt Weber Shandwick voor creatief PR bureau Glasnost

22-03-2019 (11:06) - Mensen

Carolijn Pennings (1992) versterkt in de rol van consultant het team van het snelgroeiende creatieve PR bureau Glasnost. Pennings werkte eerder bij PR-bureaus Ketchum en Weber Shandwick. Met de internationale ervaring van Pennings komt de wereldwijde ambitie van Glasnost een stapje dichterbij. Carolijn gaat zich binnen Glasnost bezighouden met lifestyle en tech gerelateerde klanten. Ze is binnen het bureau verantwoordelijk voor merken als felyx, Google en Nestlé.


Pennings deed ervaring op bij Ketchum, waar ze zich bezig hield met de coördinatie van diverse PR-campagnes en branding voor B-to-C klanten. Hierop volgend is Pennings bij Weber Shandwick aan de slag gegaan als Media Relations Manager, waar ze zich het PR-vak echt eigen maakte door te werken voor klanten als Sony, Unilever en Philips TV. Ondanks dat ze hier op haar plek zat heeft ze toch gekozen om een nieuwe weg in te slaan en het Glasnost team te versterken.