Social first & New Kids on the Block: de nieuwe FONK staat nù live!

17-03-2020 (12:59) - Media

Toeval bestaat niet, en dus presenteren we juist nu velen aan huis zitten vastgeklonken, dit ‘dubbelnummer’ van FONK magazine. We laten in FONK magazine 281 de 15 kanshebbers op het New Kids on The Block Accent 2019 uitgebreid aan het woord. Daarnaast presenteren we in een drietal features het uiterst actuele onderwerp 'social first'.

Social is bij uitstek een onderwerp waarmee jonge bureaus min of meer zijn vergroeid en dan hebben we het nog niet gehad over de doelgroepen die deze bureaus vaak bedienen. ‘New kid af’ Hammerfest is hiervan een perfect voorbeeld. Nu dit social bureau 5 jaar bestaat, is het tijd voor een gesprek met de oprichters over hun actuele visie op het vak en hun persoonlijke missie daarin. Een interview (Fotografie Vincent Kruijt) dat stof tot denken biedt.
 

Positief

Opmerkelijk bij de cases van de vijftien New Kids on the Block die gaan strijden voor het SAN Accent, is dat er naast social en digital bureaus, ook verse initaieven zijn die in een meer traditionele hoek opereren. Ook voor old school initiatieven -maar dan wel met een new school twist- blijkt er ruimte. Dat er nu getalenteerde aanwas over het hele spectrum is, stemt positief.
 
On top off dit alles in FONK 281 een nieuwe aflevering van ShopWatch met Hyundai, de eerste aflevering van Coolest Dutch Brands 2020 met Vertegen specerijen en een flashback met foto's van de inspirerende halve finale van Coolest Dutch Brands 2019 bij Candid Group in Rotterdam (ons laatste live event in aanloop naar de finale op 14 oktober aanstaande bij TSHCollab in Amsterdam).
 
Samengevat: deze editie heeft diverse randjes die de moeite van het ontrafelen waard zijn. Lees FONK 281 (alleen vandaag) gratis!

 
Lees FONK magazine 3 maanden gratis

Wil je FONK magazine voortaan elke twee weken lezen? Kies nu voor het gratis kennismakinksabonnement van 3 maanden!

Bureaus

Marketing

Economisch