Mediaplatform &C zelfstandig verder

30-10-2018 (11:53) - Media

Het mediaplatform &C rond televisiepersoonlijkheid Chantal Janzen gaat zelfstandig verder. Partner Medialane heeft de focus verlegd naar contentcreatie voor televisieproducties en live entertainment.


Ook is een eerste stap gezet met internationale uitbreiding van de activiteiten met een vestiging in Duitsland. Een tweede ontwikkeling is de verzelfstandiging van het platform &C , het 360-gradenmerk rondom televisiepersoonlijkheid Chantal Janzen. Sinds de lancering in het voorjaar van 2017 heeft het merk een stevige marktpositie verworven. De novembereditie van het magazine verschijnt in een oplage van 100.000 exemplaren. Het online platform trekt maandelijks 300.000 unieke bezoekers met één miljoen pageviews en de Instagram community heeft 125.000 volgers. Het YouTube-kanaal heeft inmiddels ruim 57.000 abonnees. 

 

volgende stap

Chantal Janzen: ‘We mogen trots zijn op wat is bereikt. Het was een spannend avontuur dat we met z’n allen aan zijn gegaan. We hebben veel gesprekken met elkaar gevoerd over de toekomst van MediaLane en daarmee ook de toekomst van &C . Het was voor ons ideaal om in het veilige huis van MediaLane de opstart van &C te mogen maken.’ Mede-initiatiefnemer Marco Geeratz vult aan: ‘Daar zijn wij dankbaar voor maar we zijn nu ook zo ver dat wij de verdere ontwikkeling van &C als onafhankelijk platform zelf kunnen oppakken.’


Iris van den Ende
: ‘Binnen MediaLane werken we veel samen met talent. Toen het idee ontstond om het mediamerk &C te bouwen, zijn we daar met volle overgave ingestapt. Met trots kijk ik terug hoe we &C in korte tijd hebben neergezet. MediaLane en &C hebben elkaar heel goed kunnen versterken maar er komt ook een tweede fase waarin je moet durven kiezen voor concentratie op de kernactiviteiten binnen het bedrijf. MediaLane legt de focus op televisieproducties en live entertainment terwijl Chantal en Marco het label &C zelfstandig verder willen ontwikkelen. 

 


 


Bureaus

Marketing

Economisch