MediaLab lanceert nieuw distributieplatform met ORN

17-01-2024 (10:18) - Media

In samenwerking met ORN (Omroep Reclame Nederland) heeft MediaLab een nieuw, overkoepelend distributieplatform ontwikkeld. Dit nieuwe platform is een mijlpaal in efficiënte distributie van reclamemateriaal naar regionale omroepen. Het dient als een middenpunt voor adverteerders en 13 regionale tv- en radiozenders.

De recente aankondiging dat Ster per 1 januari 2024 de verkoopactiviteiten van ORN heeft overgenomen, voegt een extra dimensie toe aan dit initiatief. De verkoopactiviteiten van Ster zullen worden samengevoegd in het MediaLab-platform, waardoor adverteerders toegang krijgen tot een uitgebreider publiek.

Wil Disseldorp van ORN: "We hebben bewust gekozen voor de oplossing van MediaLab om onze reclames eenvoudiger en efficiënter aan de omroepen te kunnen aanbieden. Dit nieuwe platform centraliseert de contentlevering en is een gamechanger voor de interactie tussen leveranciers, producenten en omroepen."
 


Bureaus

Marketing

Economisch