Leesvoer voor grote en kleine corporates

30-10-2019 (09:50) - Media

Twee weken geleden maakten we de jury Coolest Dutch Brands 2019 bekend; deze week geven we in FONK 271 we het podium aan Coolest Dutch nominee The Flower Farm. Oftewel: ‘Eat plants, not palm, please!’ Ook in deze editie het thema Change perspectives dat in samenwerking met designbureau DartGroup vorm heeft gekregen.
 
Dit is wat je in FONK 271 onder meer kunt verwachten:
 
Coolest Dutch Brands (9): The Flower Farm 
Things Most Trusted: F&B 
Business cases Synergo en Aalberts Industries          
Trends in marcom: je nek uitsteken loont         
Corporate identity: deze tips & tricks helpen je op weg          
 
Daarnaast in deze uitgave ruim baan voor ‘kopstuk’ Steven UItentuis, oprichter van Swapfiets. Deze ondernemer wil duurzaam en tegelijkertijd snel vooruit: ‘Swapfiets kun je vergelijken met Spotify en Netflix. Het is een transitie op grote schaal’.
 
Het coverontwerp van deze editie kwam voor rekening van Alex Fontanille (DartGroup).
 
FONK 271 is in alle opzichten een duik geworden in veranderende en nieuwe perspectieven voor grote èn kleine corporates. Enjoy!


Gratis kennismaken met FONK magazine

Wil je de digitale editie van FONK lezen, maar heb je geen abonnement? Klik hier om drie maanden zonder verdere verplichtingen gratis kennis te maken!


Bureaus

Marketing

Economisch