In de nieuwe editie van FONK: sharing is caring

31-03-2020 (11:20) - Media

Het laatste woord over de crisis die wij met z’n allen beleven, is nog niet gezegd. Onze conclusie tot zo ver: sharing is caring. Daarom ook werkt de redactie van FONK, op afstand van elkaar, de komende tijd knetterhard om iedere twee weken een splinternieuwe editie van FONK magazine af te leveren. Vandaag presenteren we de 60 pagina's tellende FONK 282!
 

Mega FONKen

Het zijn niet zomaar FONKen, het zijn mega FONKen die we afleveren. Voor nu primair digitaal om ook alle thuiswerkers onder onze lezers te bereiken. Deze eerste “crisis-editie” is als troost daarom maar liefst 60 pagina's dik en brengt inspiratie, creatie, bijzondere mensen, gave initiatieven.
 

Out of Home Onderzoek 2020

In dit nummer onder meer het jaarlijks issue Out of Home (inclusief OOH Onderzoek 2020), een vakgebied dat door de Coronacrisis héél hard is getroffen, maar waar tegelijkertijd de mooiste initiatieven worden bedacht en vorm krijgen. Lees hoe de Out of Home sector vastberaden en effectief is in extreme omstandigheden. Met onder andere:

* Waarom OOH futureproof is

* Resultaten Out of Home Onderzoek 2020

* Out of Home sector vastberaden en effectief in zes interviews:
  Hillenaar Outdoor 
  OOHA media
  Ocean Outdoor 
  Schiphol Media
  Value Zipper Out of Home
  Publi-Air 


Ook in dit nummer

* Ruim baan voor goede initiatieven Be good. We tell about it

* Powervrouw Brechtje de Leij. Bizar slim en invloedrijk

* Waarom contentmarketing nog in de kinderschoenen staat

* Wat het proceduralisme van Postoffice het vak brengt


Lees het, beleef het in
FONK magazine 282
 

Lees FONK magazine 3 maanden gratis

Heb je nog geen abonnement op fonk magazine? Maak de komende drie maanden gratis kennis (6 edities)!

 


Bureaus

Marketing

Economisch