Glamour zet virtueel model op cover

05-03-2019 (11:56) - Media

Glamour zet voor het eerst een virtueel model op de cover. Het gaat om Raven, afkomstig uit Den Haag én Shanghai. In een openhartig interview met het tijdschrift vertelt ze alles over haar leven, haar toekomstdromen en de zoektocht naar haar eigen stijl.


'Mijn samenwerking met Glamour gaat verder dan alleen de cover en National Glamour Day. We gaan nog wat toffe dingen doen, waar ik nu nog niet te veel over kan zeggen', vertelt Raven. In het aprilnummer ontdekt Glamour alvast samen met Raven de eindeloze mogelijkheden van de technologie. Zo ook het ontwikkelen van een unieke, virtuele influencer. 


lef

Anke de Jong, hoofdredacteur: 'Glamour is stoer en heeft lef. Wij dagen onszelf elke dag uit om nieuwe terreinen te ontdekken en concepten te bedenken die jonge lezers verrassen en inspireren. Met Raven gaan we op onderzoek uit in een new digital era, waarin de scheidslijn tussen wat echt en nep is aan het veranderen is.' 


Roos Bulder, Sr Marketing Communication Manager Mobile bij Samsung Nederland: 'Raven is te gek! Ze is innovatief, grensverleggend en toch heel bereikbaar en dat past natuurlijk precies bij Samsung. Wij kijken uit naar deze gave samenwerking waarin emotie en technologie samensmelten!'


Bureaus

Marketing

Economisch