Winkelformule Intratuin op de schop: alles draait om groene lifestyle

28-02-2019 (09:59) - Marketing

Intratuin opent morgen de deuren van een flagshipstore in Deventer. De winkelformule ging daarvoor volledig op de schop en draait volledig om een groene lifestyle. Klanten kunnen daarom in de nieuwe winkel alles leren over thema's als 'leven in de tuin'. Intratuin en SVT Branding + Design Group werkten ruim vijf jaar aan het concept. 


Een oranjerie op het buitenterrein biedt ruimte aan afwisselende workshops,
in de Groentetuin worden verse groenten en fruit verkocht en bezoekers kunnen in de Proeftuin eten uit de lokale kas. Een bezoek aan deze flagshipstore levert bovendien kennis op over de natuur middels een audiotour met groene weetjes, adviezen en inspirerende verhalen.


Omdat de nieuwe Intratuinvestiging is opgebouwd uit verschillende conceptstores, stappen bezoekers letterlijk een lifestyle ‘magazine’ binnen. Daarin kun je als het ware door de verschillende rubrieken kunt lopen. Maar ook aan de haastige klanten is gedacht: zij kunnen gebruikmaken van de korte route. 
 

andere wereld

Vestigingsmanager Twan Jongbloets van Intratuin: 'We zijn ontzettend trots op deze sfeervolle opzet, waarin bezoekers als het ware steeds een andere wereld betreden. Ons uitgebreide assortiment en bijbehorend vakmanschap komen zo nóg beter tot hun recht en bezoekers vinden makkelijker de planten, gereedschappen, tuinmeubelen of woonaccessoires die écht bij hun smaak en wensen passen.' 


Bureaus

Media

Economisch