Tribes genomineerd als Scale-up of the Year 2019

01-03-2019 (12:59) - Marketing

Het flexible office concept Tribes Inspiring Workplaces is genomineerd door Dutch Marketing Awards als Scale Up of the Year 2019. Chief & Founder van Tribes, Eduard Schaepman zegt ontzettend trots te zijn en de nominatie als erkenning te zien van het succes van Tribes. 
 
Alle ingezonden cases voor de categorie scale-up, bestaan uit bedrijven die de opstartfase van achter zich hebben gelaten, en doorgroeien naar het volgende niveau. Daarbij roepen zij vertrouwen op middels kanaalkeuze, doelgerichtheid, waarde propositie en aantoonbare performance en niet zo zeer gebruik maken van reclame in traditionele zin. De marketing strategie in de breedte maakt het wezenlijke verschil bij het doorvertalen van het merk, waarin Tribes naar eigen zeggen geslaagd is. Schaepman: ‘van het begin af aan speelt marketing bij Tribes een grote rol, maar ik heb het liever over een beleving, want dat is wat we bieden. Het gaat niet om kantoren of een werkplek, maar om het totaalplaatje. Het draait om de service, de vibe, de faciliteiten, de inspiratie en de mensen. Met een nominatie voor de award van beste scale-up door DMA wordt het slagen van onze marketingstrategie bevestigd, en daar zijn we trots op!’. 
 

Andere genomineerden in de categorie voor beste Scale-up zijn New Horizon, Picnic en Beequip, waarvan de winnaar bekend zal worden gemaakt op 26 maart 2019. De Dutch Marketing Awards zijn een initiatief van NIMA. 
 

Bekijk hier de recente ShopWatch vlog met Eduard Schaepman.
 

Bureaus

Media

Economisch