SAN jury maakt TOP 10 Reclameparels bekend

26-04-2019 (10:34) - Marketing

De Reclameparel juryleden –  30 coryfeeën uit het vak – hebben op 25 april 2019 een uitgebreide jurering achter de rug om de TOP 30 van de Eenmalige Jubileum Categorie terug te brengen naar een TOP 10 waarvan uiteindelijk op 23 mei aanstaande 3 campagnes beloond worden met een ‘SAN Reclameparel Accent’.

De Top 10 Reclameparels in alfabetische volgorde:  

ALBERT HEIJN, De meest favoriete supermarktmanager van Nederland.
BEN, Ik ben Ben
CALVÉ PINDAKAAS, Wie is er niet groot mee geworden?
CENTRAAL BEHEER,  Even Apeldoorn bellen
KONINKLIJKE LANDMACHT, Geschikt/Ongeschikt
MELKUNIE, Al het goeie komt van Melkunie-koeien.
NEDERLANDS ZUIVELBUREAU, Melk. De Witte Motor.
SIRE, Je bent een rund als je met vuurwerk stunt
STICHTING TERRE DES HOMMES, Sweetie
ZWITSERLEVEN, Zwitserleven Gevoel


30 Koppige jury

Voor de beoordeling van het ingezonden werk is een jury samengesteld met 30 coryfeeën uit het vak van de afgelopen 30 jaar van zowel adverteerders als van bureauzijde. De juryvoorzitters van deze iconische jury zijnRené Repko (zelfstandig/retail expert) en Yvette Belt-Beekman (Marketing KPN). 


Bureaus

Media

Economisch