Nederlands tassenmerk Bold Banana gaat de retail in

01-11-2018 (12:47) - Marketing

Bold Banana zet voet in de Nederlandse tassenmarkt. Een jong en creatief team dat rugtassen maakt die niet alleen opvallen door hun strakke design, maar vooral door de mogelijkheid om je eigen tas samen te stellen. Tot nu toe werden de tassen van Bold Banana alleen online verkocht, maar daar komt nu verandering in.


for everyone. and we mean everyone

Het merk onderscheidt zich door creatieve mensen in de spotlight te zetten en zelfverzekerdheid en positiviteit aan te moedigen. Er worden contests georganiseerd op social media en fans van het merk worden uitgelicht op de website. Zo wil het merk mensen aansporen om ook een Bold Banana te zijn: “Onze tas ziet er goed uit. Net als jij.”

 

niet meer alleen online

Tot nu toe werden de tassen van Bold Banana alleen online verkocht, maar daar komt verandering in. Bold Banana slaat namelijk de handen ineen met fashion agent Rianne Vlierman van Dame du ton fashion agency. Rianne zal per 1 november verantwoordelijk zijn voor de verkoop aan retailers en hiermee de verkooppunten van Bold Banana uitbreiden.

 

Bureaus

Media

Economisch