KLM is supporter van hardlopen

12-03-2019 (11:47) - Marketing

Hardlopen is gezond, duurzaam én een uitstekende manier om de wereld te ontdekken. KLM is daarom supporter van running en vanaf dit jaar ook titelsponsor van de Urban Trail Series. Bovendien blijft de vliegmaatschappij zich verbinden aan de Amsterdam Marathon, de Dam tot Damloop en de KLM Curaçao Marathon. 


Daarnaast zijn er partnerships aangegaan met TUI Sports en ASICS. Alle hardloopactiviteiten zijn zowel voor klanten als voor medewerkers, omdat KLM ook de vitaliteit van haar personeel hoog in het vaandel heeft staan.
Zeker dit jaar, waarin KLM haar 100ste verjaardag viert en fit de komende 100 jaar tegemoet wil gaan.


Daarom biedt KLM haar medewerkers een speciaal loopprogramma aan met trainingen, persoonlijke coaching en diverse hardloopevenementen. Jaarlijks hoogtepunt is de Dam tot Damloop, waar KLM al 14 jaar sponsor van is en waaraan tijdens de afgelopen editie maar liefst 1200 KLM-medewerkers deelnamen.
 

supporter van sport

Harm Kreulen, Directeur KLM Nederland: 'Met het sponsoren van de Urban Trail Series zet KLM een belangrijke stap op het gebied van hardlopen. Running is erg populair onder onze klanten en de Urban Trail Series sluiten naadloos aan op wat wij willen uitdragen; namelijk samen op een sportieve manier de wereld ontdekken. Als supporter van deze sport gaan wij de komende jaren een positieve bijdrage leveren aan de passie van veel van onze klanten én medewerkers.' 


Bureaus

Media

Economisch