Kandidaten kunnen zich aanmelden voor DDMA Email Summit

12-03-2019 (10:49) - Marketing

Het beste werk in e-mailmarketing wordt op 20 juni bekroond tijdens de DDMA Email Summit. Kandidaten kunnen zich vanaf nu aanmelden in de categorieën E-mail Campagne en E-mail Professional. In de Battle of the Agencies, gaan daarnaast bureaus de strijd aan om Agency van het Jaar te worden, met dit jaar Holland Casino als opdrachtgever.


Bij de beoordeling van de inzendingen kijkt de jury naar hoe de cases zich onderscheiden in creativiteit, effectiviteit, klantgerichtheid en integratie met andere kanalen en campagnes. Vorig won FrieslandCampina de award voor de beste E-mail Campagne met hun campagne ‘Eurosparen’. RapidSugar ging ervandoor met de winst in de Battle of the Agencies. Kim de Klerk, toen nog werkzaam bij NS en inmiddels bij Knab, won de prijs voor E-mail Professional van het Jaar.


bewijs voor innovatieslag

'De winnaars van afgelopen jaar leverde het bewijs dat e-mailmarketing weer een enorme innovatieslag heeft doorgemaakt. Het is niet weg te denken in de middelenmix voor bedrijven die streven naar een optimale klantinteractie. We kijken daarom reikhalzend uit naar de ingezonden cases voor de E-mail Awards van 2019', aldus Frans Reichardt, juryvoorzitter DDMA E-mail Awards.


De organisatie maakt alvast de eerste sprekers bekend. Het gaat om Patrick de Brouwer van Northwave, die een live e-mail hack zal demonstreren. Daarnaast komt Kevin Linden van NiftyImages aan bod, die ingaat op personalisatie en dynamische inhoud die worden verkregen met een minimaal budget. 


Bureaus

Media

Economisch