ICONIX Energy Drink sluit partnership met Apenkooi Events

25-04-2019 (16:09) - Marketing

ICONIX Energy Drink heeft een tweejarige partnership gesloten met festivalorganisator Apenkooi Events. De deal houdt in dat ICONIX als exclusieve energy drink geschonken wordt op festivals zoals DGTL, Amsterdam Open Air en By The Creek.

Begin dit jaar werd ICONIX gelanceerd binnen de wereld van premium energy drinks. De Focused Energy Drink speelt met zijn uitgebalanceerde mix van ingrediënten uit natuurlijke bron in op de vraag naar een verantwoordelijk alternatief van de consument.


tweede grote samenwerking

Na de bekendmaking van de sponsordeal met Ajax voor 9,5 jaar, is de partnership met Apenkooi de tweede grote samenwerking die ICONIX aangaat. Tom Pruim, brand manager van ICONIX zegt hierover: 'De samenwerking met Apenkooi past bij ons als merk vanwege het gemeenschappelijke gemeengoed om op een verantwoordelijk manier te willen acteren. Waar wij het gezondere alternatief zijn in de energy drink markt is Apenkooi continue bezig om hun evenementen te verduurzamen.'


Tom Veldhuis van Apenkooi Events: 'Voor Apenkooi is het belangrijk om de bezoekers van onze festivals verantwoorde keuzes te kunnen bieden als het gaat om drank opties. Daarom zijn we erg blij om in ICONIX een partner te hebben gevonden waarmee we dit mogelijk kunnen maken.'

 


Bureaus

Media

Economisch