Fietsmerk Cortina past fietsbord aan naar straatbeeld

19-12-2018 (09:48) - Marketing

Het kenmerkende ronde, blauwe bord met witte fiets is hopeloos ouderwets. De meeste Nederlanders hebben tegenwoordig een fiets met voorrek. Fietsmerk Cortina, het merk dat de bekende transportfiets 10 jaar geleden introduceerde, is daarom een actie gestart om de oude fietsborden te vervangen door een meer actuele variant. Met de actie ‘C Owns The Streets’ daagt Cortina iedereen uit om de nieuwe fietsborden te spotten en te claimen.

 

Een wedstrijd in 10 steden

Tijdens C Owns the Streets moeten deelnemers, aan de hand van hints, het Cortina-fietsbord vinden dat verstopt is in de stad. Vijfendertig steden in Nederland en België maken kans om speelstad te zijn. Iedereen kan zijn favoriete stad nu nomineren via www.ownthestreets.nl De daadwerkelijke hunt vindt plaats op 28 december in de tien populairste steden.


Claim dat bord! 

De wedstrijd gaat op vrijdag 28 december om 11.00 uur van start met de bekendmaking van de 10 steden waar het Cortina-fietsbord geplaatst is. Vervolgens krijgen deelnemers via de site en social media hints om het bord te kunnen vinden. Degene die als eerste een fietsbord van Cortina claimt in een stad is winnaar en maakt kans op de hoofdprijs: een Cortina E-U4 Transport e-bike. Voor de winnaar en twee vrienden.

 


Bureaus

Media

Economisch