Verbrede formule aartsenfruit gaat verder als Aartsen

16-06-2019 (16:19) - Economisch

De internationale gateway voor verse groenten en fruit aartsenfruit heet vanaf vandaag Aartsen. Naast de nieuwe naam die staat voor de bredere formule die het bedrijf, heeft ontwikkeld, is nu ook het volledig vernieuwde en uitgebreide hoofdkantoor in Breda geopend.  

 
'Ik ben trots dat we het nu eindelijk mogen vertellen en laten zien. Onze nieuwe naam en het nieuwe hoofdkantoor. Dit is wat we bedoelen met nonstopfresh, we blijven ons steeds ontwikkelen en vernieuwen. We zitten nooit stil en blijven werken aan de toekomst van Aartsen', aldus Jack Aartsen, CEO Aartsen, tijdens de opening vam het nieuwe hoofdkantoor.
 
De keuze voor de naam Aartsen is een bewuste keuze voor de toekomst van het bedrijf. Internationaal hebben familiebedrijven een goede, betrouwbare naam en Aartsen is daar geen uitzondering op. Vooral in Azië waar Aartsen een vestiging in Hong Kong heeft, groeit het vertrouwen met de familienaam Aartsen. En door te stoppen met fruit in de naam, doet Aartsen na meer dan honderd jaar eindelijk eer aan groenten.  
 

Over Aartsen

Met de naam Aartsen gaat het bedrijf terug naar de wortels en de naam van oprichter Jan Aartsen. Hij startte in 1907 met een groente- en fruitkar voor versgoed in Breda. Inmiddels heeft het bedrijf vestigingen in Breda, Venlo, St. Katelijne-Waver en Hong Kong.  Aartsen vermarkt 25 miljoen dozen groenten en fruit per jaar voor 650 verschillende producenten wereldwijd. Er werken 200 mensen, verdeeld over 4 locaties, die samen goed zijn voor 3.500m² kantoorruimte en 30.000m² warehousing. 

Bureaus

Media

Marketing