Vruchtvlees verzorgt rebranding grote speler uit Silicon Valley: Miro

11-03-2019 (11:59) - Creatie

Miro, voorheen bekend als RealTimeBoard, is gelanceerd op SXSW in Austin. IKEA, Netflix & Twitter zijn slechts enkele voorbeelden van de 2 miljoen gebruikers die de online samenwerkingstool gebruiken. Vruchtvlees was verantwoordelijk voor de strategische rebranding, alomvattende identiteit en creative direction van het in-house design team van Miro. Een uitdagend proces, waarin Vruchtvlees intensief samenwerkte met de Miro-teams in Silicon Valley, Perm en Amsterdam op het platform zelf. 


“We are thrilled with the outcome.” vertelt Barbra Gago, Chief Marketing Officer of Miro, “The collaborative approach and work by Vruchtvlees gave us confidence about a strong partnership. I was impressed with the team's speed, agility, and vision, considering the conditions: working from 3 countries and timezones in a short amount of time.”


De komende tijd blijft Vruchtvlees als art director nauw betrokken bij de implementatie van de nieuwe huisstijl. Miro is nog tot en met 13 maart te bezoeken op de tradeshow van SXSW, booth 69.

miro.com