MediaMonks produceert GigaNet-campagne VodafoneZiggo

23-09-2019 (16:17) - Creatie

 

Vandaag start de nieuwe merkcampagne van VodafoneZiggo voor GigaNet. Als een van de geselecteerde digitale content productiepartners van VodafoneZiggo werkte MediaMonks aan de totstandkoming van de nieuwe campagne die vanaf vandaag te vinden is op televisie, internet en social media.

'VodafoneZiggo past voor deze introductiecampagne, naar concept van strategische partner WPP, voor het eerst de recent ingevoerde way of working toe. Hierbij wordt per productie gekozen uit een groep aan vaste productiepartners, afhankelijk van de specifieke eisen van het project. Voor deze opdracht was MediaMonks de perfecte match, vanwege hun flexibele aanpak, mogelijkheid om agile te werken met een snelle turnaround', aldusLouise Meijer, Director Brand & Communications, VodafoneZiggo.

Voor MediaMonks is de GigaNet-campagne het eerste wapenfeit van de kersverse MediaMonks Films & Content integratie. Deze nieuwe studio opende 6 september de deuren in Amsterdam.

Victor Knaap: 'De boodschap van de GigaNet-campagne, dat de mooiste dingen ontstaan dankzij de verbindingen die we leggen, is zeer toepasselijk: de campagne zelf is immers het resultaat van een nieuwe manier van samenwerken voor VodafoneZiggo en hun contentpartners, waar wij met trots deel van uitmaken. We zijn blij met het resultaat en kijken ernaar uit om onze expertise op het gebied van filmcontent, personalisation at scale en digitale ambacht in de toekomst in te blijven zetten voor VodafoneZiggo.'


Credits

MediaMonks Films & Content
Regisseur: Peter Pint
DOP: Jasper Wolf
Gaffer: Rene Dingelstad
1e AD: Boris Appituley
Production manager: Sytse Kuilman
Photographer: Evert Klein
Grip: Frans Leiwakabesy
Art department: Jelier en Schaaf
Edit: Kevin Whelan & Dylan Haigh
Post Producer: Antoine Levi
Grading: Laurens Orij
Compositing: Marc van Vliet & Guy Bruggeman
Producer: Bas Plinsinga
Executive Producer: Jacques Vereecken