MADE.FOR.DIGITAL versterkt creatie met nieuwe creative director

20-02-2019 (15:29) - Creatie

Internationaal film- en contentproductiehuis MADE.FOR.DIGITAL (MFD) stelt Tom Titulaer aan als creative director. Titulaer werkte eerder als creatief en regisseur aan bekende MFD producties zoals KLM: Reasons to travel, JBL: Road to Boateng en Booking.com: Like a local. 
 

MFD maakt onderdeel uit van MediaMonks, het grootste creatieve digitale productiebedrijf ter wereld, dat afgelopen jaar samenging met Sir Martin Sorrell’s S4Capital. Samen met de andere bedrijven onder de MediaMonks paraplu levert MFD hoogwaardige geïntegreerde producties. Dat wil zeggen, ‘smart’ producties waarbij efficiëntie vooraan staat en rekening wordt gehouden met publicatie op alle mogelijk kanalen, van social tot TVC. 
 

meer deliverables

“Er gebeurt op dit moment heel erg veel in de industrie; budgetten krimpen, terwijl de behoefte aan meer deliverables blijft groeien. MFD denkt daarom verticaal in plaats van horizontaal en focust op de ontwikkelingen in de verschillende sociale platformen.", aldusTom Titulaer.
 

Jelle Kolleman
, managing partner van MFD: "In de afgelopen drie jaar is Tom van onschatbare waarde gebleken binnen het bedrijf. Hij heeft een achtergrond in film en bedenkt, regisseert en edit al jaren voor zowel lokale als internationale producties. Zijn talent voor pragmatisch denken en leidinggevend vermogen maken hem tot een ideale CD.”
 

Titulaer is vanaf nu  creatief eindverantwoordelijk voor alle output op het gebied van content binnen MFD’s ‘mobile first’ en ‘integrated production’ proposities. Vanuit MFD’s hoofdkantoor in Amsterdam zal hij nauw samenwerken met de andere vestigingen, waaronder het vorig jaar geopende kantoor in Kaapstad