Lemon Scented Tea ontwikkelt nieuwe campagne Forbo Marmoleum

01-09-2020 (09:45) - Creatie

Forbo Flooring Systems heeft Lemon Scented Tea gekozen als lead agency voor hun internationale Marmoleum campagne. Het Amsterdamse bureau heeft de campagne ‘Marmoleum Live Forward’ ontwikkeld waarin de milieuvriendelijke vloer van Forbo centraal staat.
 
‘Marmoleum Live Forward’ is gestart in Amerika, eind dit jaar wordt de campagne wereldwijd uitgerold. Het is de start van een driejarenplan om de Marmoleum business van Forbo naar de digitale wereld te vertalen en emotie toe te voegen. Waarbij het zich eerst richt op het onderwijs, de zorg en het zakenleven.
 

100 jaar duurzaam

De klimaatverandering en de algemene bezorgdheid over onze planeet maakt mensen bewuster van de producten die zij gebruiken. En dat geldt voor alles, dus ook de vloer,  Tim ten Dam, Creative Director Lemon Scented Tea over de campagne: ‘Duurzame koffie in duurzame koffiebekers zijn we ondertussen mee bekend, maar de duurzaamheid van een gebouw start met het grootste oppervlak: de vloer. Dat maakt het een prachtig merk en onderwerp om op te werken. Het product Marmoleum is al 100 jaar duurzaam, maar vandaag relevanter dan ooit. Nu moet iedereen het nog weten, te beginnen in Amerika.’
 

Credits

Klant: Forbo Flooring Systems
Verantwoordelijk bij klant: Edo Rem, Rowena de Roos
Bureau: Lemon Scented Tea
Regie: Menno Fokma
Productie: Wolfstreet
Post-productie: The Compound
Music & Sound: Audentity