Fitzroy ontwikkelt babyvoedingsmerk The Pure Goat Company

26-06-2019 (11:18) - Creatie

Deze week is een nieuw merk babyvoeding gelanceerd: The Pure Goat Company. Biologische flesvoeding gebaseerd op melk van Nederlandse geiten. De naam zegt het al: The Pure Goat Company is puur. Dit bedrijf gaat 100% voor geitenmelk, omdat de eigenaren er 100% in geloven dat dit het beste is voor baby’s die flesvoeding nodig hebben. Verder zit er niets in, dat niets toevoegt.
 
Pure Goat heeft strategisch creatief bureau Fitzroy in de arm genomen voor haar positionering en al haar communicatie. Het bureau is daarmee niet alleen verantwoordelijk voor alle uitingen, maar ook voor het ontwerp van de verpakkingen. 
 
Jur Baart, eigenaar Fitzroy: “Wij houden er van om challengers te challengen. The Pure Goat Company wil de markt van babyvoeding challengen. WIj hebben Frank en Rogier continu uitgedaagd om het anders te doen. Alle merken in deze categorie doen allemaal zo serieus. Alles lijkt op elkaar. Alle Instagram pagina’s staan vol met stockfoto’s. Met een uitgekiende strategie, een glimlach en goede design staat er nu een ander babyvoedingsmerk in de schappen.” 
 
Rogier van Anholt, eigenaar The Pure Goat Company: “Na een korte oriëntatie hadden we direct het gevoel dat Fitzroy ons het beste kon helpen. Ze zitten er erg ondernemend in en dat merk je in de samenwerking. Wij zijn ongelooflijk blij met het resultaat: het uitdagende merk, de verpakkingen met regenbogen en zeker ook ons Instagram account waar we al onze verhalen in de vorm van kinderboekjes gaan vertellen. Wij zijn klaar om de markt te veroveren.” 
 
De producten van Pure Goat Company zijn online verkrijgbaar via www.puregoatcompany.com en in geselecteerde winkels.