Volg je eigen pad met 'The Comfort of Confidence'

26-02-2019 (09:16) - Campagnes

Creative agency Likefriends is verantwoordelijk voor de nieuwe ASICS Sports Style campagne 'The Comfort of Confidence'. De campagne, wereldwijd ingezet, draait om de ASICS GEL-QUANTUM™ collectie waar de speciale ASICS’ iconic GEL® technologie toegepast is.


Met de 'The Comfort of Confidence' campagne wil ASICS laten zien dat zelfvertrouwen van binnenuit komt als je in balans bent met jezelf en je omgeving. De campagne onderstreept het vertrouwen om je eigen pad te volgen en de rol die GEL-QUANTUM™ technologie daarbij zou spelen.


state-of-mind

'We zijn enorm trots op de samenwerking met ASICS. Met deze sport style collectie richt ASICS zich op een doelgroep die elke dag actief is om haar ambities waar te maken. Hun leven zelf is een sportprestatie.The Comfort of Confidence beschrijft niet alleen de productbenefit van deze collectie, maar ook de state-of-mind waarmee zij hun eigen dromen nastreven', aldus Stef de Jong, oprichter van Likefriends.Krzysztof


Rodziewicz, Category Manager Lifestyle bij ASICS EMEA: 'De relatie en de samenwerking met Likefriends voelde vanaf dag 1 al goed.
En deze mooie campagne is daar het resultaat van. Likefriends begrijpt de culturele context van ons merk en weet dit te vertalen naar aansprekende communicatie.'
 

Credits

Klant: ASICS, Katelyn Nugent, Andrew Frates, Krzysztof Rodziewicz, Marnix Tanis, Billy Fischer, Robin Karakash
Bureau: Likefriends Amsterdam
Strategie & Creatie: Stef de Jong, Mitch Roedoe, Demian Geurts Larribau LaVigne, Desmond Lissone
Art Direction: Aemilius Teunissen, Demian Geurts Larribau LaVigne, Keith Kornson, Jan-Jesse Bakker
Account: Dorien Hoorens
Productie: New Amsterdam, Ronin Amsterdam, Colorbleed
Fotografie: Mounir Raji
Styling: Esmée Croqué