Vier beste voetballers ter wereld laten skills zien in nieuwe Pepsi campagne

21-02-2020 (11:04) - Campagnes

Pepsi MAX lanceert vandaag zijn internationale voetbalcampagne voor 2020 ter ere van de voortdurende samenwerking met de UEFA Champions League. Met een nooit eerder vertoonde samenwerking van vier van 's werelds beste voetballers, bestaat de campagne uit een snelle, scherp vormgegeven commercial die voetbalfans over de hele wereld gegarandeerd zal inspireren.


Dit jaar verwelkomt Pepsi MAX twee nieuwe spelers bij hun indrukwekkende selectie aan voetbaltalent. Wereldkampioen Paul Pogba en Raheem Sterling, voegen zich bij de huidige sterren, zesvoudig Ballon d'Or-winnaar, Leo Messi, en regerend UEFA Champions League-winnaar, Mohamed Salah. De vier spelers nemen het tegen elkaar op in de internationale commercial, getiteld 'Play Never Stops', waarin zij hun vaardigheden en behendigheid tonen wanneer ze strijden om het laatste blikje Pepsi MAX.

Voor de regie van de commercial nam Pepsi MAX de bekroonde filmproducent en regisseur Henry Scholfield in de arm, die bekend is door het maken van iconische muziekvideo’s voor topartiesten. "Play Never Stops" bevat een creatieve combinatie van storytelling in snel geschoten shots die fans laat zien hoe ver de spelers gaan voor de lekkere smaak van Pepsi MAX.

De commercial van dit jaar bevat het Latin nummer 'Presidente', dat snel en vol energie is. Het nummer van opkomende artiest/producent WOST en zangeres Ginette Claudette toont de toewijding van het merk om opkomend talent te ondersteunen.

De campagne wordt in meer dan 80 landen wereldwijd geactiveerd en bevindt zich onder het internationale platform en de slogan van het merk, PEPSI, FOR THE LOVE OF IT, dat vorig jaar werd gelanceerd en fans aanmoedigt om all-in te gaan voor de dingen waar zij een passie voor hebben. De internationale campagne gaat gepaard met een in gelimiteerde oplage uitgebrachte selectie blikjes met campagne-afbeeldingen van de spelers. Deze blikjes met Leo Messi zijn op de bekende Pepsi MAX verkooppunten verkrijgbaar, vanaf week 10.